Sanur

13 augustus 2015 - Sanur, Indonesië

Onze vakantie zit er bijna op. Sanur blijkt niet heel erg boeiend, namelijk winkeltje-hotel-restaurant-winkeltje-hotel-restaurant enz. Enz. Hoe al die winkeltjes kunnen bestaan is ons een raadsel, want je ziet er zelden gasten en ze verkopen allemaal dezelfde boedabeelden, slippers, t-shirts met bierreclame en kitchschilderijen.
Aangezien wij het na een halve dag wel gezien hebben en niet leuk vinden om op een ligbed te liggen braden, maken we uitstapjes naar het binnenland.
Daar is het boeiender, dorpjes met weer een levendig beeld van mensen die werken en kleurrijke kinderen.
Onze chauffeur begrijpt ons verkeerd, zodat we worden afgezet bij de dierentuin. Dat blijkt toch wel erg leuk, olifanten mogen worden gevoerd, wat heel geinig is.
In Tanalot, aan de kust, zien we bij een prachtige tempel in zee de zon ondergaan.
Vandaag zouden we weer met zijn allen op pad, maar Jeroen voelt zich niet lekker, dus zijn Jeroen en Sylvia in het hotel gebleven en maken samen dit verslagje voor jullie.
Verstuurd vanaf mijn iPad

1. Ineke en klaas:
    14 augustus 2015
    Lieve familie,
    Wat een geweldige reis! Ik heb het met veel plezier gelezen
    En soms Klaas voorgelezen. Vooral het schilpadjes avontuur leek me onvergetelijk. De maan die te veel licht geeft! Klaas en ik blijven tot a.s. Woensdag nog hier in Lemele. Zien Klazien regelmatig. We wensen jullie een hele goede reis terug en welkom weer in Rossum. Lieve groet, Klaas en Ineke.